Populære innlegg

søndag 12. februar 2012

Glede :D

I morgen får jeg besøk av pappa og Berit og jeg gleder meg såå masse :D Alltid hyggelig med besøk hjemmefra, i tillegg så har jeg ikke sett pappa`n min på lenge... Jeg var jo innom en snarvisitt i jula, men det ble jo bare en dag og det er liksom ikke nok... Så nå ser jeg frem til 4 dager sammen :D

Ellers er semesteret godt igang igjen, det er så utrolig mye å gjøre og jeg vet sannelig ikke helt hvor jeg skal begynne... Men men, jeg får bare begynne et sted og ta det derfra, alt må jo gjøres uansett og siden jeg får besøk og vil tilbringe mest mulig tid med de så må jeg gjøre litt ekstra nå i helgen ;)

Neste helg er det førsteårsstudentenes ball, det kan jo bli veldig hyggelig, ser frem til det. Alle pynter seg og har flotte kjoler, smykker og dill, akkurat sånn jeg liker det ;) Gleder meg masse :D Jeg skal ha noen folk fra klassen min over på vorspiel også skal vi reise dit sammen, blir stas :D

Håper alle hjemme har det bra også, jeg savner dere masse, masse og gleder meg utrolig til å komme tilbake til sommeren å møte alle sammen igjen <3

Nå skal jeg spise litt frokost og deretter er det biofysikken som først står for tur <3  :p

Ha en super søndag, kos dere og sørg for å feire mammaene deres skikkelig, jeg er veldig trist for at jeg ikke får være hjemme og feire min, men hun kommer heldigvis snart på besøk og blir her i 10 dager, så da får vi heller feire litt da ;) Verdens beste mamma <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar